Friday, September 13, 2013

Мала шкриња верских вицева (стално се допуњује)

Једном бизнисмену није баш ишло у животу, и он одлучи да се посвети најпроверенијем од сивх облика гатања - да отвара насумично Свето Писмо и да у њему набада одговоре. Ипак, да би се што више оградио од несрећних одговора, он узме само Нови Завет. И отвори он насумично и набоде прстом на стих:
,,И отиде те се обеси''.
Пошто се није баш добро припремио за гатање, он одлучи да понови, потпуно скоцентрисан. Опет отвори и набоде: 
,,Нека чини исто тако''.
Знајући да је трећа срећа, он окуша и трећи пут:
,,Што чиниш, чини брже''.

---


Часна сестра се распитује на часу веронауке.
,,Реци ми Бернадета, шта ћеш ти бити када порастеш?''
,,Ја ћу бити балерина!''
,,Јао, како је то лепо! А ти, Јосипе?''
,,Ја ћу да будем ватрогасац!''
,,Дииивно! А ти, Терезо?''
,,Ја ћу да будем проститутка!''
,,Молим!?!?!''
,,Бићу проститутка!''
,,Хвала Богу, учинило ми се да си рекла ,протестант'.''

---

Долази човек у манастир.
,,Оче игумане, желео бих да се овде замонашим.''
,,Може чедо, али да знаш да се овде искушеницима не дозвољава да говоре сем једном годишње''.
Човек пристане и приступи манастиру.
Прође годину дана, и новопечени искушеник приступи игуману.
,,Имаш ли нешто да кажеш чедо?''
,,Да. Кревети су претврди.''
Прође још једна година...
,,Имаш ли нешто да кажеш, сине?''
,,Да оче. Тушеви су прехладни.''
И прође још једна година...
,,Имаш ли нешто да кажеш, чедо?''
,,Да, храна је грозна. Одлазим!''
,,Ни не чуди ме, не престајеш да се жалиш од како си дошао!''

---

Долази девојчица кући са веронауке. Тата креће да је зеза:
,,Дај бре, не верујеш стварно да је Јона био у киту!''
,,Е баш верујем!''
,,Па како је преживео у киту?''
,,Не знам, питаћу га када дођем у рај!''
,,А шта ако није у рају?''
,,Онда га ти питај.''

No comments:

Post a Comment